Microsoft Dynamics 365 CE - Kort introduktion

En portfölj av affärsappar for olika behov (Sälj, Marknad, Kundservice, Fältservicearbete, Projektadministration och fullt integrerade med alla Microsofts verktyg som Dynamics 365 Finance & Operations, Dynamics 365 Business Central, Microsoft PowerBI och mycket mer. 

Image
Image

Fatta bättre beslut med insikter och rekommendationer, skapa bättre kommunikation med heltäckande kundvyer och arbeta effektivare med optimerade arbetsflöden.

Mycket mer än försäljning (Service, marknadsföring, eftermarknad, projekthantering och analyser med AI)

De flesta CRM-verktyg klarar flertalet behov. Microsoft Dynamics Customer Engagement har en bredd som hjälper alla delar inom företaget att klara det uppdrag man har för att vårda och utveckla kunder i alla dess stadier. Dessutom är det snabbt och enkelt att anpassa verktyget efter respektive kunds behov med predektiva analysverktyg och hjälp till användarna. Detta är orsaken till att vi på Zync har valt att arbeta uteslutande med denna plattform när vi genomför nya implementationer samt färdiga integrationer mot alla Microsoft andra produkter.

Modern

Öka verksamhetens resultat med nästa generations flerkanaliga appar som styrs av artificiell intelligens (AI), mixad verklighet samt sociala och mobila funktioner.

Enhetlig

Gör det möjligt för dina medarbetare att göra sitt bästa genom att samordna relationer, processer och data med omfattande affärsappar som kopplas samman via en gemensam molnplattform från Microsoft.

Intelligent

Uppnå bättre affärsresultat med inbyggd intelligens och normativ vägledning från ledande AI- och analysteknik.

Anpassningsbart

Låt företaget och verksamheten utvecklas genom att utöka befintliga appar, skapa nya lösningar och integrera med annan teknik på en flexibel, skalbar och säker plattform.

Image

Göteborg
Östra Hamngatan 46-48
411 09 Göteborg

Stockholm
Regeringsgatan 109
111 39 Stockholm

Kalmar
Storgatan 28
392 32 Kalmar

Malmö
Stjärnplan 3
216 18 Malmö